Mi lesz a magyar autóiparral a Kína-EU szembenállás tükrében?

Az elektromos autók és az akkumulátorok fejlesztése területén az európai gyártóknak jelentős versenyképességi hátránya van annak ellenére, hogy az Európai Unió 15...

Galéria: Így zajlott a TECHTOGETHER+ járműipari konferencia

Október 17-én zajlott a Magyar Gépjárműipari Egyesület és az autopro.hu közös szervezésű járműipari konferenciája, melynek ez alkalommal a Hatékonyság: a fejlődés és...

Klímacélok vagy versenyképesség: hogyan dönt jól Európa?

Az autóipari szektorban monumentális átalakulás zajlik, a háttérben gazdasági és geopolitikai bizonytalanságokkal, szigorodó klímapolitikai célokkal és széttöredező ellátási láncokkal. A szélsebes technológiaváltás...

Amíg az európai villanyautók drágák, a kínai autók piaca erősödik

Elsősorban az elektromos autók árának kell csökkennie ahhoz, hogy helyreálljon a piac és a magyar autógyártók is elkerüljék a további visszaesést –...

A MAGE részvételével hazánkban vitatták meg az európai autóipar legfontosabb kérdéseit

Budapesten tárgyalták meg az európai autóipari vezetők a kontinens járműiparának legégetőbb kérdéseit. A magyar érdekeket a Magyar Gépjárműipari Egyesült (MAGE) képviselte. Május...

A fejletlen töltési infrastruktúra lassítja az autóipar elektromos átállását

Interjú Krisztián Róberttel, a MAGE elnökével. – Sikeres évet zárt a MAGE és a hazai járműipar. Az elmúlt évben a MAGE intenzíven...

Az elektromobilitás a magyar járműipar versenyképességének kulcsa

Kilián Csaba MAGE-főtitkár az Autóipari online HR Festen tartott előadást a járműipar globális és magyar helyzetéről. Többek között érintette a legújabb trendeket,...

A hazai autóipar megkerülhetetlen tényezőjévé válna a MAGE

Krisztián Róbert, a Magyar Suzuki Zrt. vezérigazgató-helyettese egy éve tölti be a Magyar Gépjárműipari Egyesület (MAGE) elnöki posztját. A vele készült interjúban...