Padlógázzal indult a 2021-es év a Hajdunál

Erősen kezdték az évet a Hajdu Cégcsoport társvállalatai. Amíg a tavalyi évben hullámvölgyeket okozott a pandémia – jellemzően az autóipari vállalatnál –, addig 2021 első felének mutatói igen pozitívan alakulnak.

A Hajdu Hajdúsági Ipari Zrt. több mint 5 milliárd forintos árbevételt realizált az év első öt hónapjában, amellyel 30 százalékkal meghaladta a bázis, illetve közel 25 százalékkal az időarányos terv eredményeit. Az épületgépészeti termékeket gyártó vállalatnak nem kellett piacvesztéssel számolnia az előző évben sem, sőt a Hajdu termékek iránti kereslet a hazai és export piacokon egyaránt növekedett. Emellett a családok támogatására irányuló kormányzati intézkedések, mint például az otthonfelújítási program, valamint az „építőipari boom” hatására a belföldi piacon további erősödés várható.

A Hajdu Autotechnika Zrt. ambiciózus tervekkel vágott bele az újévbe, egy igen intenzív 60 százalékos növekedést tűztek ki célul. A tavalyi autóipari mélyrepülést követően dinamikus a növekedés, amelyet az első öt hónap számai is alátámasztanak. Az említett időszakban 3,2 milliárd forintos árbevételt könyvelhettek el, amivel szépen hozzák a terveket. Ez a bázishoz képest óriási, mintegy másfélszeres emelkedést mutat. A vállalatnál bizakodóak a jövőt tekintve, az elmúlt időszakban számos új projektet nyertek el meglévő és új partnerektől egyaránt, valamint stratégiai célkitűzésüknek megfelelően vevőkörükben is elindult egyfajta átrendeződés.