Az Audi Hungaria stratégiájának egyik alappillére a környezetvédelmi és szociális fenntarthatóság. A győri vállalat 2020 óta mérlegében karbonsemlegesen működik számos környezetvédelmi intézkedésnek köszönhetően. A vállalat évek óta a geotermikus energia legnagyobb ipari felhasználója Magyarországon: a vállalat geotermikus energiából fedezi hőenergia-igényének több mint 90 százalékát. Az Aluminium Closed Loop projekt keretében az alumínium teljes mennyisége zárt körben újrahasznosításra kerül.
Ennek jegyében nemrég különleges termék került az Audi Hungaria Shop polcaira, melyet a győri vállalathoz látogatók limitált példányszámban vásárolhatnak meg. A termék egy olyan többfunkciós táska, mely kerékpáros táskaként is használható. Így a termék nem csupán praktikus, hanem egyben környezetkímélő is: alapanyagául a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér utashídjairól eltávolított Audi Hungaria reklámmolinók szolgáltak.
Alkotás, együttműködés, támogatás
A molinók újra hasznosítására a négykarikás vállalat pályázatot hirdetett a győri Széchenyi István Egyetemmel való kooperációban, mely során a legkitűnőbb tervező ötlete került megvalósításra. A pályázat nyerteseként a többfunkciós táskákat a győri Széchenyi István Egyetem Design Campusának hallgatója, Kiss Veronika tervezte. A táska további különlegessége, hogy a kivitelezésért az Igazgyöngy Alapítvány társadalmi vállalkozása a Berettyóújfalui Igazgyöngy Nonprofit Kft. felelt. A táskákat az alapítvány társadalmi vállalkozásában foglalkoztatottak kézzel készítették. Így az egyedi, limitált darabszámban készült táskák megvásárlásával nem csak a környezetvédelmet, hanem az alapítványt, a szociálisan rászorulókat, a foglalkoztatást és a fenntarthatóságot is támogatják a vásárlók.
Az Audi Hungaria számára alapítása óta kiemelten fontos a társadalmi felelősségvállalás. A vállalat munkatársai évente számos önkéntes kezdeményezés keretében segítik a rászorulókat, valamint a Győri Adományközpontot is támogatják a karácsonyi ünnepek alatt.