Kihasználná a MAGE-tagsággal járó együttműködések előnyét a Valeo

2025-ben lépett be a Magyar Gépjárműipari Egyesületbe a Valeo Auto-Electric Magyarország Kft. Katona Attila ügyvezető igazgató adott interjút. – Több mint harminc...

Nem tartható az EU 2035-ös terve a német kancellár szerint

Németország első embere szerint nem szabad 2035-től megtiltani a belső égésű motorral szerelt új autók forgalomba helyezését Európában. A tiltás miatt Németország...

Átszervezi budapesti központját a thyssenkrupp

A thyssenkrupp Automotive Technology nemzetközi átszervezésének részeként a magyarországi működését is új alapokra helyezi. Az átalakítás célja a versenyképesség növelése, a K+F...

VSZF: Kulcsszerepben a magyar autóipar versenyképessége

Az újonnan kinevezett vezető, Dapsy Zoltán a Continental Automotive Hungary Kft. budapesti gyárigazgatója első alkalommal nyitotta meg a Versenyképességi Szakmai Fórumot 2025....

Elérhető Magyarország új versenyképességi stratégiája

Április elején tartották a Versenyképességi Konferenciát, ahol bemutatták Magyarország Kormányának új versenyképességi stratégiáját. A Nemzetgazdasági Minisztérium és a Neumann Technológiai Platform közös...

A versenyben maradáshoz új autóipari megállapodás kell

Az ACEA (Európai Gépjárműgyártók Szövetsége) 2023 végén egy új kiáltványt tett közzé, melynek célja, hogy támogassa az EU új vezetőit azáltal, hogy...

Az elektromobilitás a magyar járműipar versenyképességének kulcsa

Kilián Csaba MAGE-főtitkár az Autóipari online HR Festen tartott előadást a járműipar globális és magyar helyzetéről. Többek között érintette a legújabb trendeket,...

Hazánk versenyképességét is javítaná a MAGE Versenyképességi Fóruma

2023 tavaszán alapította meg a Versenyképességi Fórumot a MAGE több tagvállalata. Az alapítócégek képviselői megfogalmazták a legfontosabb témaköröket, ahol javíthatják a magyar...